środa, 4 grudnia 2013

7.

Wypakowałam zakupy i zaczęłam robić sobie kolacje. Uznałam, że zrobię zapiekankę makaronową, więc przygotowałam wszystko i wstawiłam do nagrzanego piekarnika. W miedzy czasie naszykowałam sobie kąpiel z bąbelkami, więc z kieliszkiem wina poszłam do łazienki. Zanurzyłam się w wodzie i delektowałam się spokojem jednocześnie myśląc o tym co zrobię, gdy skończy mi się umowa. 
Zadzwonił mi telefon, więc go odebrałam:
-Halo?
-No hej Melcia i jak nowe mieszkanie
-No w sumie dobrze braciszku, ale co się dzieje, ze dzwonisz niedawno się widzieliśmy
-jakaś godzinę temu dojechałem do domu, a teraz chłopacy przyszli i chcieli się dowiedzieć co u ciebie
-czyli jestem na głośnomówiącym?
-dokładnie
-Hej wielkoludy
-Cześć Melka- powiedzieli chórem
-Jak mieszkanie?-spytał chyba Mateusz
-Całkiem całkiem, ładne duże w fajnej okolicy i w dodatku nowoczesne
-a kiedy zaczynasz prace?
-jutro o 17, a co odwiedzicie mnie?
-Nie- usłyszałam 
-Niech zgodne powiedział to Łasko, który jest nadal na mnie obrażony
-Tak
-a kiedy Milcia do nas wrócisz?
-Najpierw każą mi pracy szukać, a jak znajdę to marudzą 
-Oj miałaś szukać czegoś tutaj, a nie tak daleko Milka 
-Nie płaczcie tam za mną, zostawiłam wam u mnie w pokoju prezent. Leży na parapecie. Teraz kończę bo już mam wodę w wannie zimna, a moja zapiekanka makaronowa za chwile będzie gotowa- rozłączyłam się i wyszłam z wanny. Włosy zwinęłam w ręcznik i założyłam szlafrok. W sypialni ubrałam na siebie koszulkę z logo Barcy, którą dostałam od znajomych. Była mi dużo za duża. Włosy rozczesałam i zostawiłam mokre. 

Po zjedzeniu kolacji, oglądałam jakiś film w telewizji. Usłyszałam dzwonek do drzwi. Nie spodziewałam się gości, ale poszłam otworzyć.
-Cześć 
-cześć co ty tu robisz?
-aktualnie stoję przed twoimi drzwiami 
-skąd wiedziałeś gdzie mieszkam?
-Od Patryka. mogę wejść
-Wchodź ....

..........................
Szczęśliwa ja po wczorajszym meczu. WYGRANYM meczu dodaje rozdział :)...
Kto odwiedził naszą Milkę?

Mała sonda: Z kim widzielibyście najchętniej Milkę?
odpowiedzi w komentarzach :)

1 komentarz:

  1. Przyszedł zapewne Wrona :D A kogo ja bym widziała? Kubiaka! Ale ja nie potrafię być obiektywna, bo jest to mój ulubiony siatkarz ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń