środa, 15 stycznia 2014

18.

  Byłam z siebie dumna bo od dwóch godzin miałam spokój od głupich uwag Rudej. Po którymś z kolei drinku wzięłam torebkę i oznajmiłam, że idę się przewietrzyć. Wyszłam przed klub i odpaliłam papierosa. Wiem, że to złe ale palę od kilku lat. Nie jakoś dużo tylko czasami, np. gdy wypiję. Nigdy nie miałam motywacji, żeby rzucić to tak definitywnie. Zaciągnęłam się tytoniem i mimo zimna na dworze było mi przyjemnie. Po skończeniu pierwszej fajki i totalnej zlewce na zaczepiających mnie facetów odpaliłam drugiego papierosa. Paliłam i delikatnie przymknęłam oczy. Poczułam na sobie czyjąś kurtkę. Zapach perfum upewnił mnie tylko w przekonaniu kto mi ją założył:
-Jest zimno, powinnaś wziąć kurtkę
-Nie chciałam
-Nie powinnaś się truć
-Nie jesteś moim tatą, jestem dużą dziewczynką i potrafię decydować co powinnam, a czego nie
-Muszę ci coś wytłumaczyć- po tych słowach wstałam i stanęłam przed nim
-Co? Że pieprzysz tą rudom wywłokę? Czy może to, że mnie okłamywałeś? Myślałeś, że jestem idiotką i się nie dowiem? A może chcesz mi wytłumaczyć dlaczego mnie całowałeś skoro kilka dni później drzwi twojego mieszkania otwiera mi jakaś panienka w samej koszulce? No, a może to, że sama wpakowała ci się do łóżka? Tylko wiesz co? Ja ci nie uwierzę!!!
-Milka...
-Nie mów do mnie Milka, dla ciebie jestem Milena- przerwałam mu. Chciało mi się płakać, na szczęście było na tyle ciemno, że on tego nie widział
-Milka, proszę cię...
-Nie Michał, to nie ma sensu
-Lenka- dotknął mojego polika- to wszystko nie tak. Mi na prawdę na tobie zależy, a Kaja... Zwykła pomyłka
-Gdyby tak było to nie byłoby jej tu dzisiaj z tobą
-Lena, ja na prawdę nie przemyślałem tego wszystkiego, byłem pijany, a ona nie chce się odczepić
-Nie wierzę... Nie wierzę w to- powiedziałam. Patrzył mi prosto w oczy.
-Wybacz mi, proszę- szeptał
-Nie
-Milka, proszę cię
-Nie... Zostaw mnie w spokoju
-Powiedz to patrząc mi w oczy- powiedział i podniósł mój podbródek tak, że teraz jestem pewna widział moje łzy nagromadzone w oczach, którym nie chciałam dać spłynąć
-Michał, nie utrudniaj
-Przepraszam, nie chciałem cię skrzywdzić- powiedział i musnął moje usta swoimi
-Proszę cię puść mnie- powiedziałam, a on znowu mnie pocałował. Oddałam pocałunek.


Wyszłam z łazienki z poprawionym makijażem i sztucznym uśmiechem przyklejonym do twarzy. Wróciłam do loży w, której siedzieli wszyscy. Usiadłam tak jak wcześniej koło Anki i Kingi. Dopiłam swojego drinka i ruszyłam na parkiet. Byłam zła na siebie, że pozwoliłam mu się pocałować. Wzrokiem odnalazłam Maksa i ruszyłam w jego stronę. Już po chwili chłopak zostawił jakąś blondynkę i zaczął tańczyć ze mną... Nie ograniczałam się musiałam odreagować i pokazać, że nic mnie nie trapi. Tańczyłam z Maksem już chyba z godzinę. Czułam jego ręce na swoich pośladkach, ale jakoś mi to nie przeszkadzało
-Teraz moja kolej- usłyszałam za sobą. Maks ten debil jak gdyby nigdy nic porwał do tańca jakąś laskę, a mi pozostało tańczenie z... Z tym idiotą
-Nie będę z tobą tańczyć
-Będziesz
-Nie zmusisz mnie
-Nie mam zamiaru, ale znam cię. Nie zrobisz akcji na środku parkietu. Poza tym wiem jak cię zatrzymać
-Niby jak?- spojrzałam mu w oczy z pewnością siebie. A on co? Tylko zaśmiał się i wpił w moje usta. Odepchnęłam go
-Dokładnie tak
-Debil

Koło 3 stałam przed klubem i czekałam na taksówkę. Połowa znajomych się już rozeszła. Przed klubem stali tylko Michał Ł. z Mileną, którą bardzo polubiłam i ten idiota.
-Gdzie nocujesz?
-Nie twoja sprawa
-Moja
-Tak? Niby z jakiej okazji
-Martwię się o ciebie
-Nie masz o co. Lepiej martw się o swoją rudą k... koleżankę. Właśnie gdzie ją zgubiłeś?\
-Już dawno pojechała do siebie, a co zazdrosna?
-Nie ma o kogo- powiedziałam i wsiadłam do taksówki


.....................................................
W oczekiwaniu na mecz wstawiam rozdział... Wiem taki sobie no ale cóż. Pisany na poczekalni do lekarza. Wczorajszy mecz świetny :) CO tam u was ???
KISSES

2 komentarze:

  1. No sorry, ale gdyby Michał był mądrzejszy to udałoby mu się spławić tego rudzialca -.- Ale miło patrzec, że stara się o Milkę walczyć.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Michał mnie już wkurza grr...
    Niech zostawi tą rudą i będzie z Mileną :3

    OdpowiedzUsuń